Popular Posts

Check -In Hospital.....

Pada hari Selasa pagi tue,aku dan mama ke Hospital Besar Sultanah Bahiyah utk check in..Chewahhhhh,dah mcm hotel plak.....
Menginap di wad Kenanga C ting 5....


Inilah "Istana Hinggap" aku selama 4 hari.....Sgt2 selesa sbb ada aircond.....Satu bilik 4 org....


Masa sampai tue,terus nurse mintak aku ganti baju hijo nie...Adoilah rasa mcm baju banduan pun ada,baju pelajar asrama pun ada jugak....hahahahha...apakan daya kenalah turutkan jugak kan...


Yang ini mmg paling aku benci dan x suka.....Setiap kali masuk wad atau wad kecemasan,mende alah nie mmg akn dipasang ditgn aku....Sakitnya ALLAH saja yg tahu.....Nasib baik yg cucuk aku tue adalah seorang doktor lelaki,kuranglah skit rasa sakitnya...hahahahha....
Ptgnya plak kakak angkat kesayangan aku,siapa lagi kalau bukan kak Rozidawati dtg melawat aku...Kali nie tanpa abg dan Ayin sbb Ayin x bole naik sbb peraturan baru.....Sedey woo.....Dahlah rindu kat Ayin....
Apapun tq to kak Ida sbb sudi dtg melawat Wanie...Sayang akak....
Sepanjang aku berada dlm wad,aku hanya update status aku di FB saja melalui sihitam kesayangan aku tue...
Esknya apa yg berlaku...
Tunggu





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive