Popular Posts

Kepci Idamanku Selalu....

Setelah beberapa hari dok merayu dan merengek kat mama,akhirnya smlm dpt jugak aku rasa kepci yg dah lama aku x mkn...Yelah sejak sakit nie,aku hanya mkn bubur ngn sayur saja,adakalanya bosan jugak tau....
*Sedeyyyy*
So ptg smlm dlm kul 6 lebey aku ajak mama ngn si Ecah g beli kepci,tapi take away lah...Aku beli set ayam 2 pcs (spicy) dan si Ecah plak order set macaroni bologines (entah btul ke x ejaannya,lantaklah)....Mama x mau apa2 sbb mama ckp kena mkn nasik,br kenyang...
hihihi:)


Alhamdullilah keinginan aku utk mkn kepci tercapai jugak....Syukur sgt2....Tapi x bolelah mkn selalu sbb aku nie masih lagi dlm rawatan....
Tq so much to mama sbb bagi peluang tuk aku menikmati kepci yg sgt2 sedap....
Tapi lps saja mkn kepci,aku terus telan beberapa bijik ubat supaya aku x sakitlah kan...hurm...
Esk (Selasa) si Ecah dah nak pulang ke KUIS,makanya kembali sunyilah rumah ini....huk huk huk...Nanti bebila nak ajak mama berbuka puasa dirumah aunty plak...Then nak ajak mama berbuka puasa di luar dari negeri Kedah...Ke mana yer???
Jeng jeng jeng:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive