Popular Posts

Keadaan Terkini....

Tgh hari smlm,aku dan mama ke klinik yg memberikan rawatan kepada aku sementara aku dpt keputusan ujian darah & x ray pada hari Isnin ini (16hb Ogos 2010) ini.....
Sepanjang aku berada dirumah,alhamdullilah,bintik2 merah di leher dan kepala aku nampak ada perubahannya,aku dan mama rasa happy sgt2,tetapi.......

|

|

|

|

|

V


Bila smlm aku kluar dr rumah dan terkena cahaya matahari,leher & kepala aku automatik menjadi merah menyala...Aku sgt2 terkejut okeh...Begitu jugak dgn mama...Dan automatik kepala aku jadi pening sgt2.....Sakitnya ALLAH saja yg tahu...Dah x der airmata yg nak aku titiskan....
Bila aku tiba saja di klinik,aku terus dapatkan rawatan pada doktor yg merawatku....Aku beritahu ttg apa yg telah berlaku.....Dan apa yg menyedihkan aku,doktor memberitahu ini mmg adalah simptom2 penyakit SLE....Tapi mcm yg aku ckpkan sebelum ini,selagi aku x dpt keputusan ujian darah,selagi itu aku x akn terima semua ini....
Aku rasa aku blum kuat lagi utk terima segala kemungkinan yg akn berlaku kelak sbb byk perkara yg aku fikirkan saat ini...Masih terlalu jauh perjalanan hidup aku...
Ya-ALLAH.....


Ini ialah perbezaan pada leher aku.....
(mmg x bole langsung kena cahaya matahari)
Sakit dan pedih sgt2.....

Dlm2 aku bersedey,aku dan mama happy jugaklah sbb kepulangan si Ecah ke rumah....Dia blk ke sini selama seminggu,makanya akn berserilah skit rumah nie ngn suara dia...Dan bila dia ada kat umah,x lah sunyi saja umah nie...
*bolelah aku gaduh2 manja dgn dia*
hahahaha:)


Welcome home Cik Ecah:)

Nota kaki-Skg nie aku rasa mcm x der mood sgt nak update blog...Tapi kena jugaklah on9 sbb aku kena reply quatation2 klien yg akn berurusan ngn SNS ANGGUN.....Alhamdullilah,masih ada lagi rezeki pada SNS ANGGUN....Syukur kepada-MU Ya-ALLAH....





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive