Popular Posts

Dugaan Apakah Ini???


Ini yg sedang aku lalui saat ini....Ini adalah sebahagian yg ada pada leher aku,belum lagi di bahagian dahi,muka dan sebahagian di badan aku...Dugaan ini aku terima dgn hati yg tenang & aku masih lagi mampu tersenyum kerana aku tahu ada org lain yg lebih teruk dari diri aku....
Aku berharap sgt2 agar aku dpt berpuasa esk kerana aku yakin aku mampu wpun aku perlu makan ubat 3x sehari....
hurm....
Aku rindukan SNS ANGGUN....Terlalu rindukan SNS ANGGUN....Dah terlalu lama aku tidak menjejakkan kaki ke sana....hurm..Tapi alhamdullilah,rezeki masih berpihak pada kami...Alhamdullilah,syukur...

Ada x pembaca2 setia CintaWanie dot blogspot dot com nie yg mempunyai penyakit "SLE" atau sedara-mara ker???bole x berkongsi dgn Cik Wanie....X salahkan berkongsi:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive