Popular Posts

Minum Petang:)

Ini gambar beberapa hari yg lalu....Maklumlah dah beberapa hari x update blog,makanya byklah yg ter DRAFT...Hurm.....


Sejak aku sakit nie,selera makan aku hilang skit,mkn pun skit2 saja....Adakalanya selera aku nie ada mcm2,kadang2 nak mkn cucur ubi kentanglah,sup sayur sajalah dan mcm2 lagilah,tapi bila nak mkn,mkn ciput sajok...
KAlau tanya pasal berat badan nie,korang dtg n tgk sendirilah,tapi rasanya x lama lagi akn sampailah ke berat bdn yg aku impikan....Maybe raya nanti,sapa tau kan:)


Waktu mlm plak,aku cuma minum hot choccolate @ hot milo saja...Nasik skg nie cuma sehari sekali saja......
Hebat kan...hahahaha:)
Skg nie aku teringin sgt2 nak yg dibawah nie:

|

|

|

|

|

|

V



Red Door Velvet

Atau


Daisy
Marc Jacobs...

Nak pegi shopping kat Penang,keadaan diri masih blum stabil...Entahlah bilalah dpt pegi shopping lagik...hurm.....
Puasa tinggal beberapa hari saja lagi...Harap2 aku dpt lah berpuasa seperti org lain...
Huk huk huk....
Nak raya mcm org lain jugak,
huk huk huk....

Nota kaki-D,mummy nak perfurm utk raya bole x???hahahaha:)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive