Popular Posts

Zaman Persekolahan.....

Bila teringatkan zaman2 persekolahan,mesti kita akn tersenyum sendirian kan...Yelah mengimbau kenangan2 lalu...Kenangan manis & pahit bersama....Kalau tanya aku,mmg terlalu byk kenangan manis & pahit ketika zaman persekolahan.....Ketika aku menjadi salah seorang pelajar di Sek Ren St Nicholas Convent,Alor Setar....
Salah satu kenangan yg x dpt dilupakan ialah di kala org sibuk nak menduduki UPSR,aku dikejarkan ke Institut Jantung Negara utk menjalani pembedahan jantung aku yg berlubang....X silap aku,seminggu sebelum UPSR,barulah aku kembali ke sekolah...
So korang tgklah wajah2 aku dialam persekolahan (Rendah)

|

|

|

|

|

V


Darjah 3


Darjah 6


tgklah masa tue aku dok berkhayal apa ntah...Masa nie br masuk sekolah balik selepas 2 minggu berada di IJN (1996)....
Kalau nak diikutkan dolu2,aku x derlah gemuk sgt,aku start gemuk lps aku operate jantung,pastu tahun 1998 sekali lagi aku menjalani pembedahan,kali nie sbb appendix... So,tue yg bertambah kembanglah aku sbb effect ubat yg byk yg perlu aku telan....
So apa pendapat kalian ttg gambar2 diatas...
Ok sampai disini saja:)
Terima kasih....





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive