Popular Posts

Katil Baru:)

Salam semua...Dah lama x update blog kesayanganku ini...Rindu rasanya....Rindu nak menaip,rindu nak membaca blog2 kalian dan rindu pada semua....
Beberapa hari lps,keadaan aku amat2 menyakitkan..ALLAH saja yg tahu betapa sakitnya diri aku....Aku mintak mama bawak aku ke klinik yg berdekatan...Bila tiba di klinik Dinamik,aku terus diberi rawatan selanjutnya....Pada mulanya doc nak amik ujian darah,tapi lps aku bgtau yg aku br saja amik ujian darah,makanya kenala tunggu keputusan dari hospital.....Selepas dirawat,aku diberi beberapa jenis ubat termasuklah ubat tahan sakit.....Aku dinasihatkan supaya aku tidak menaiki tangga kerana boleh membuatkan ia lebih sakit....
Lps selesainya berjumpa dgn doc,aku ada bgtau mama supaya beli katil bujang dan letakkan di ruang tamu rumah ditingkat bawah......Mama setuju dan kami terus ke kedai perabot yg berdekatan dgn rumah aku...Aku hanya duduk didlm kereta kerana kaki aku mmg masih belum kuat lagi....

|

|

|

|

|

V


Inilah katil baru yg dibeli oleh mama....Yeah lps nie bole tgk tv....Kalau tidak dok terperap dlm bilik hijo saja...
hihihi:)


Gambar yg diambil oleh mama keesokkan harinya...Aku demam skit masa nie...Kalau korang perasan,tetap ada lappy kesayangan aku tue kan...Hihihihi,Kalau aku kuat,aku akn online sekejap,kalau x larat,aku hanya online dari "sihitam" aku tue saja...
hihihi:)


Si dudu yg sentiasa menemani aku tidak kira dimana saja aku berada.....Skg nie sidudu pun dah rabun mcm "TUAN"nya jugak...hahahaha:)
Insya-ALLAH 8 hari saja lagi,keputusan darah dan x-ray akn keluar...Aku mengharapkan ia tidak jadi apa2..Sbb andai aku sakit,byk benda yg kena aku fikirkan,salah satu darinya SNS ANGGUN...Dah sebulan lebey aku tidak ke butik....Setiap urusan,hanya dilakukan melalui email dan sms saja...Aku mengharapkan yg terbaik utk diri aku....
Doakan utk Cik Wanie okeh:)
Dikesempatan ini jugak Cik Wanie nak ucapkan jutaan terima kasih kepada kwn2 di FaceBook yg tidak pernah putus2 mendoakan utk Cik Wanie,x lupa jugak pada mereka2 yg selalu sms pada Cik Wanie yg bertanyakan khabar Cik Wanie....Hanya ALLAH S.W.T saja yg mampu membalas jasa baik kalian....
~Ameen~

Nota kaki->tetamu yg sepatutnya hadir hari ini,tidak jadi dtg....Sedey jugak perasaan ini....tapi apakan daya belum ada jodoh utk bertemu...






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive