Popular Posts

Keindahan Sebelum Ramadhan....

Selamat berpuasa semua....Bersahur apa pagi td???Aku????Jgn lah ditanya.....
(Malew)....
hihihihi....
Dah lama aku x menghirup udara ptg di kawasan umah aku sendiri...Yelah,asyik terperap dlm umah saja...Maklumlah nak jalan pun amat menyukarkan aku,x kan nak biarkan mama pimpin aku saja kan...Makanya ptg smlm,aku kuatkan kaki aku dan kluar amik udara yg sgt2 segar...
hihihihi:)
Bila ada kat luar nie,aku amiklah gambar2 bunga2 orkid yg kembang mekar ditaman mama nie....Aku cuma pakai si"hitam" tue saja...hihihi....Aku cuma sempat snap 2-3 keping saja sbb kaki aku dah mula rasa sakit......
*Sedeyyyy*


Bunga orkid :)


Bunga Orkid jugak:)

Selain pokok bunga orkid,ada jugak pokok bunga lain seperti bunga kertas,bunga mawar dan mcm2 lagilah,kalau sesiapa yg pernah dtg,comfirm akn tahulah...
hihihihi.....
Tenang rasanya bila dpt hirup udaranya....

Skg nie aku tgh menghitung hari utk mendapatkan keputusan ujian darah dan x ray....Tinggal 4 hari saja lagi nie...Adoilah dah x sabar rasanya.....Aku x nak terus-terusan berfikiran negatif ttg penyakit ini.....Selagi aku x dpt resultnya,selagi itu aku x nak fikirkan apa2.....
Huk huk huk...
Dikesempatan ini,Cik Wanie ucapkan jutaan terima kasih kepada mereka2 yg byk mendoakan utk Cik Wanie dan kepada mereka2 yg selalu memberi kekuatan pada Cik Wanie,x kiralah di blog dan di FaceBook...Hanya ALLAH S.W.T yg dpt membalas jasa baik kalian....Cik Wanie sayang kalian...


|

|

|

|

|

V


Ini pulak keadaaan wajah aku yg penuh ngn bijik2 tue...Itu aku tunjuk skit saja,sbb wajah aku dah buruk sgt2:(
Rambut aku dah hampir byk gugur....Aku x mo botak!!!!!
huk huk huk...





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive