Popular Posts

08.01.11


Cepat sungguh masa tue berlalu,pejam celik pejam celik,rupanya dah seminggu kita berada di tahun baru....Baru seminggu kita berada ditahun baru,dah beberapa perkara yg berlaku dalam hidup aku...Ada yg suka dan ada jugak yg duka....


Cincin apakah ini?
Ia masih menjadi tanda tanya,hanya keluarga dan kenalan terapat saja yg tahu cincin apakah ini...Adakah cincin ini akn terus tersarung dijari manisku atau sebaliknya....
Biarlah ia terus menjadi tanda tanya.....Tapi apa yg pasti ia telah dibawa berbincang dgn cara baik dan tlh mendapat jawapan yg terbaik dan yg paling penting ia tidak melukakan hati mana2 pihak...Itu pasti....


GUESS vs TAG HEUER

Masa terus berlalu..setiap perkara yg sedang dan telah berlaku,aku kena teruskan khidupan seperti biasa...Biarpun adakalanya terasa amat perit,tapi aku harus jugak teruskan...Setiap apa yg berlaku pasti ada hikmahnya...Dan setiap dugaan yg ALLAH S.W.T berikan kepada aku,aku kena redha dan laluinya dgn hati yg tenang...
Aku pasrah.....

"PASRAH"
-Erra Fazira-

Ingin ku sendiri
Meniti hari
Kala sunyi
Yang melanda sepi
Alam bisu
Bagaikan mengerti
Berakhirnya sebuah memori

Ingin ku melangkah

Membawa diri
Kerna cinta
Yang dikhianati
Luka rasa untuk menghadapi
Pengorbanan tidak dihargai

Kini aku... Pasrah

Dengan segalanya
Kepedihan itu
Masih terasa
Apakah salahku
Apakah dosaku
Tuhan berilahku petunjukmu
Redha dengan kehendakmu
Cukup kali ini
Kau menyakiti
Berulangkali
Tak usahlah kembali
Dengan rela hati
Melepas kau pergi...

Ingin ku sendiri

Meniti hari
Kala sunyi
Yang melanda sepi
Alam bisu
Bagaikan mengerti
Berakhirnya sebuah memori

(sekadar lagu saja)


Buat apa plak ngn passport nie,adakah aku akn bawak diri ke luar negara?
hurm.......


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive