Popular Posts

busy itu ape?



bila da nak dekat final exam ni...
bukan makin rehat..
makin banyak asgment yangg dtg atas pale..
tapi gua..COOL... u can do it..dan JANGAN bg owg tiru :P



oh...gua masih konpius..pikirkan mana nak start dulu...assignment or revision?




assignment .asgnment jugak,.tapi revision dgn quiz pon kne study gak.sampai juling la gua pkirkan...haaha..mata semakin lebam..tdo mmg tak da dlm kamus idop gua..
bukan siksa diri tapi tepkse,,,tulis belog leh pulek...huhu(wajib )



last2 pale sendiri yang tintong :P
g kelas makan coki2 je keje ...haha

anyway..org cakap..faktor kejayaan adalah mempengaruhi hubungan sesama manusia
"hablu minallahi wa hablu minnas.." hubungan dengan allah mempengaruhi hubungan dengan manusia,,kalau study bebakul2 pon,tak dpat keredhaan buat ape ...betul kan..so,gua pon da nak final exam da ni..
mintak maaf taw,if ade terperli,terkutuk,gua tak niat...sometimes,tak sedar jugak..
so,dengan rela hati....walaupon sekarang baru nak RAYA CINA,,GUA NAK MINTAK MAAF ARI UJUNG RAMBUT KE KAKI..
doakan kejayaan gua yee,,,:(

first paper :) next wednesday . .

nota tambahan :)

miss the old my cik mon
miss my mum :)
homesick gler babek..
:(
love u gemok...babai

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive