Popular Posts

Tahun 2011 nie byk tempat yg aku plan nak pegi bercuti...Dan dah ada beberapa tempat yg aku dah booking utk ke sana...Cuma tunggu masanya saja n hope x der lah yg clash ngn tarikh2 tue kan,maklumlah keje sendiri nie bukannya tentu,kdg2 ada saja keje yg kena buat...Tapi yg pasti aku mmg x bole nak pegi masa musim cuti sekolah sbb time2 tue aku kena kerja keras woo...
(abis tue nanti kalau aku kawin comfirm aku x bole buat majlis time cuti sekolah kan atau aku bole apply cuti kat mama supaya dpt kawin di waktu cuti sekolah)
hahahahaha



(Bandung,Indonesia)



(Krabi,Thailand)



(Bali,Indonesia)

Hope impian akn jadi kenyataan....


Nota kaki ~ apa "wishlist" aku utk tahun 2011 nie yer...hurm....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive