Popular Posts

Manjakan Diri....


2 hari lps aku telah manjakan diri di spa sendiri iaitu di SNS ANGGUN.....Kalau korang nak tahu,sebenarnya dulu SNS ANGGUN ada menyediakan perkhidmatan rawatan badan,rawatan muka dan rambut....Tapi disebabkan badan x berapa nak kuat utk handle semua tue,makanya aku tumpukan pada pengantin sahaja...
So memandangkan lama x sentuh brg2 yg telah ditinggalkan tue,makanya aku pun buatlah rawatan badan sendiri...Aku buat mandi susu scrub badan....Ala buat ala2 ajo....
hihihi....


Aku susun lilin2 wangi tue disekeliling bath tub...Kasi feel skit....Nak kasi tambah feel,aku pasangkan lagu2 yg berentak sentimental...Mmg layanlah duk dlm bath tub tue...
hihihi:)
(mama jeles okeh)


Utk scrub,aku gunakan produk Body Shop...Mmg wangi lah....
1 1/2 jam jugaklah aku berendam dlm tub tue...Sambil2 tue aku sempat bertwit twit dan berFB....(tetapkan)...
hahahahha...
Insya-ALLAH,kalau aku rasa aku dah kuat 100%,aku akn operasikan semula perkhidmatan utk rawatan badan & rawatan muka....bolelah korang singgah ke SNS ANGGUN ok:)



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive