Popular Posts

Privacy....



Ramai kenalan2 aku dok tanya2 pasal apa tetiba aku nak "private" kan blog kesayangan aku nie smlm...Dah lama aku x jadi mcm nie okeh....
Semuanya gara2 segelintir "org2" itew yg suka jadi "kepochi" + nak jadi "penyampai berita" yg x berbayar....Kenapa yer yg sibuk sgt nak tahu pasal hal org pastu "canang" kat org lain...Pastu part yg paling best tue ada ayat2 "TAMBAHAN" plak tue....Ish ish ish...Mmg suka tgk aku jadi mcm tue kowt....
Aku smlm mmg bertekad nak "PRIVATE" kan blog aku nie,tapi bila aku fikir2 blk bole invite hanya utk 300 org saja...Pastu plak ada jugak kenalan2 aku yg x der blog,tapi cuma ada FaceBook saja,depa pun dok rajin baca blog aku yg x seberapa nie...Aku taulah sbb ada beberapa org yg antar "Private Message" kat FB aku smlm....
Aku harap sgt2 pada "org2 itew",plslah jgnla dok "Tambah Perisa" cerita + jgnlah dok jadi batu api sampai bole meruntuhkan hubungan kekeluargaan & persahabatan aku dgn yg lain2...Jagalah diri sendiri & rumahtangga kita tue....
Buat kalian yg lain,Cik Wanie mohon maaf sbb menyusahkan kalian sampai kena mintak alamat email bagai....Cik Wanie hargai jasa baik kalian.....

~Cik Wanie SAYANG semua~

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive