Popular Posts

Laksa Ikan SekoQ....

Lagi aku bercerita pasal mkn...Makan makan makan...Hahahaha.....Kali nie aku kongsikan bersama kalian mkn laksa di sebuah gerai yg biasa2 saja....Ini adalah kali pertama aku g mkn kat situ...Dah lama dgr,tapi x berkesempatan dan smlm akhirnya aku dan mama bersama sahabatku,Maizatul Miza sampai jugak ke tempat itu...

|

|

|

|

|

V


Korang nampak x gambar kat atas tue....Makan sepinggan,percuma tambah sepinggan okeh...Mana nak dpt mcm tue....Mmg berbaloi-baloilah mkn kat situ...


Kat situ juga ada cendol pulut,cendol biasa,ABC dan laicikang....
nyum nyum nyum...


Inilah laksanya....
"Laksa Ikan SekoQ"

aku akui mmg sedap rasanya,dgn kuahnya yg pekat,mmg kena lah ngn tekak aku mkn...Mama yg x berapa gemar laksa pun bole tambah lagi satu pinggan,mcm mana tue..
hihihi...


Aku dan mama order cendol pulut...Si Aton plak order cendol biasa...
"Sedappp"


Keropok sayoQ....


Hambek ko licin aku bedal...itu namanya sedap ler...
hihihihi...


Ketiga-tiga pinggan licin okeh...


Wajah gembira aku bila selesai mkn...Aku dpt rasakan yg kini bdn aku semakin berisi...Semuanya sbb ubat hospital yg aku mkn skg nie...(kannnnnn)....
X kisahlah asalkan aku bahagia...
Sebelum balik,kami amik gambaQ dulu...kunun2 nak jadi Duta Laksa Ikan SekoQ lah nie...
wakakakaka:)


Duta pertama


Duta ke-2....

Apapun ptg itu aku rasa happy sgt2 sbb dpt spendkan masa aku bersama mama yg tersayang...Dan jugak bersama sahabat yg sentiasa ada dgn aku....
So,sesiapa yg trun LoQ StaQ,bolelah aku bawak korang mkn kat sini...Mmg sedap lah....





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive