Popular Posts

Majlis PerkahwinanHernani & Hafizan


Ya Allah dah lama giler citer nie...X silap aku nie citer hujung bulan November yg lps....Tapi tuelah sbb aku x der mood nak berblogging,maka diperamnya dlm draft...hahahaha....Biarpun dah 2 bulan berlalu,tapi aku tetap mau kongsikan bersama kalian semua....
Tanggal 27hb Nov,maka salah seorang dari sahabat aku iaitu Hernani telah bertukar status menjadi isteri kepada Hafizan....Alhamdullilah.....
So korang layan jelah pic2 kat bawah nie yer...

|

|

|

|

|

V


Aku bersama pengantin baru & Alya....


Lps nie giliran siapa pulak...
Adakah aku,Alya @ Eg
Jeng jeng jeng


Comey dak budak nie...Geram okeh tgk dia nie....

Majlis persandingan diadakan pada malamnya di perkarangan Menara Alor Setar...Kiranya pengantin pertama yg adakan majlis kat situ....Clust okeh....
Hahahahaha:)


Aku yg memakai baju hitam dan bertudung pepel
(tetap nak kena ada pepel kannn)


Aku bersama pengantin baru....

Bila tiba di perkarangan,aku terus pi jumpa ngn kwn2 sekolah lama aku...Mmg meriah lah...Terlupa seketika yg kami nie berada di majlis perkahwinan...Kami seperti berada di majlis Reunion plak...
hahahahaha

|

|

|

|

|

V


Aku bersama Maizatul Miza
(kawan dari sekolah rendah lagi)


Aku bersama Nadia
(kawan dari sekolah rendah lagi)


Uish depa dok dukung anak sapa?
Aku nie bila plak nak dukung anak sendiri nie?
jeng jeng jeng


Mak ai aku yg paling ketot ka dlm gambaQ nie....
Owh tidakkkkk


Aku bersama Alya
(Kwn dari sek rendah lagi)
Kiranya segeng ngn Maizatul dan Nadia lah ok...


Buat Hernani & Hafizan,Cik Wanie sekeluarga mengucapkan Selamat PEngantin Baru buat kalian berdua...Semoga kekal hingga hujung nyawa...Cepat2lah lahirkan Hernani & Hafizan's junior....hihihihi....

Lps nie giliran siapa plak yer...
Jeng jeng jeng....

Nota kaki ~ ajal maut,jodoh semuanya di tgn ALLAH....Insya-Allah masa itew akn tiba juga.....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive