Popular Posts

Cuci - Cuci...

Smlm aku ngn mama g Tesco beli brg2 dapur dan keperluan harian....Kebetulan plak si pepel nie kelihatan sgt2 kotor,so aku pun bawak lah si pepel nie mandi kat "Cuci - Cuci"...Berdekatan jer ngn Tesco nie....

|

|

|

|

|

V


Inilah kedainya....

Aku amik pakej:
(wash + vacum + polish +wax)
RM 99.00
jadi ahli selama 6 bulan...

Rasa2 korang murah x???bagi aku murahlah kot sbb diorg buat mmg bersih + aku mmg puas hati giler lah...X seperti kedai2 yg aku pernah pegi,x berapa bersih sgt....Vakum pun ala2 jer....
Sementara nak tunggu siap tue,aku dan mama shoppinglah kat dlm Tesco nie...Mcm2 yg kami beli sampai penuh satu troli....Abis beratus jugaklah....hihihihi...
So bila dah puas bershopping,aku pun ke tempat di mana si pepel ditempatkan..


Berkilat siot....
hahahaha

|

|

|

|

|

V


Taraaaaaa....
Si pepel dah bersih + berkilat....

Dah selesai,kami berdua g lunch kat Central Nasi Padang....
(sorry x der gambar)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive