Popular Posts

katakan shantek!:)

morning u olls...ceh ceh...gua punye tajok pg ni pon da cm gedik2 jep..haha...pg ni ,kelas bmw gua postpone to evening,cet!elok 2 evening leh dating da xleh..sebel sebel!(sejak bila gua jdi minah indon ni)..haha,,actually pg ni gua nak cter sal facial wash yang gua gune,dri zaman tak bape nak matang sampai la sekarang(bajek matang jep)kahkahk!
huhu..if u oll sume nak taw,gua ni pengguna tegar safi balqis!ad gak la membe2 gua cakap,asal gua tak nak tkar facial wash,,ade yang ajak gune bodyshop la,ape jadah tah lg jename 2 yang tekenal,gua rilek je senyum then cakap,tak nak!gua nak SELAMAT DAN SUCI je!hahahaa..kalau nak kira2 nak dekat 8 taon jgk la,gua gne safi balqis ni..dari packaging dye yang lama2 + buruk dulu smpai skrg..gua gne 1 set beb..lg pon affordable la weh,,gua ade tingat la kan,mase keje2 after spm dulu,tgok seorg amoi ni beli SK II(betul ke eja)..jenama yang top tuh!bhaii,,,mmg shantekk la muke,tapi hamek kau,dye beli sume nak dekat 10k kot!ape kejadah membazir tahap syaiton tu!hahaha..





dulu,cm ni la packingg dye,,yang lame



selamat dan suci...!hahaha...sekarang yang bru da tukar ke safi balqis perfect 10!
~~thanks to my uncle google..:)

modal dye dr 6.50 up to 25.90 je!dye punye benefit cm kat bawah!
1. Fade pigmentation
2. Equalizes skin tone
3. Protects from UV rays
4. Skin Lightening
5. Protects against free radicals
6. Improve skin elasticity
7. Hydrating skin
8. Retains moisture
9. Smooths your skin
10. Softens your skin



mende ni la membantu gua selama ni!



tapi,mother gua kate:"biar muka tak lawa,asal perangai lawa"betul tak?hhuhuhuhu

k,nak g brunch(berakfast lucnh) ni..haha,,berak?babaiibabai,,

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive