Popular Posts

Perjumpaan Keluarga.....

X abis lagi citer pasal mkn kan aku nie...hahahahha....nak buat mcm mana,dah aku suka pi mkn,makanya byklah citer pasal mkn kan......
Ekceli beberapa minggu lps,aku saja bawak mama pi mkn kat satu tempat nie:

|

|

|

|

|

V


Restoran Mi Kamal...

Kata kawan aku mknan kat situ sedap...So lps balik dr butik tue,kami teruslah ke situ.....Bila sampai2 tue ternampaklah kelibat 2 org yg mmg aku kenal sgt2...hihihihi....Rupanya Kak Murni & maknya..Mereka berdua ialah ibu dan kakak kepada sahabat aku,Maizatul Miza....
Dah alang2 mkn kat situ,kami duk semejalah jawabnya....best gak mkn reramai nie....
Ptg tue kami order :

|

|

|

|

|

V


Mee Kuah
(mama punya)


Koeyteow goreng
(Kak Murni punya)


Pasembor
(aku yg punya)
hahaha


Tosei
(Mak yg punya)
dah aku dok tgk mak mkn sedap jer tosei tue,aku pun apa lagi orderlah satu...Mmg sedap giler sbb x brapa masam...Aku suruh diorg buat kasi garing skit....
nyum nyum nyum...


Aku bergambar ngn Kak Murni...Nie 1st time jumpa kak Murni,kalau dak dok komen2 kat FB saja...hihihihi:)


Mama bersama mak....
Kalau korang nak tahu,kami sebenarnya ada talian persaudaraan tau...Ntah mcm mana dok sembang2,rupanya ada sangkut2 jugaklah...X sangka kan,kawan dari bangku sekolah,dah besar2 nie baru tau yg kami nie bersaudara...
hahahaha

Itu cerita beberapa minggu lps,ini pulak cerita smlm (05.01.11),aku & mama teringin nak mkn kat Mi Kamal lagik,makanya aku cal lah si Aton ajak maknya mkn sekali...So ptg tue,kami berkumpul di Restoran Mi Kamal....Ptg tue kami order:

|

|

|

|

|

V


Mama & mak order koey teow goreng...
(sama plak selera mereka berdua ptg tue)


Order tambahan koey teow goreng xtra telur mata kerbau
Milik Maizatul Miza....


Aku dan Maizatul Miza order roti canai sardin...
Aku punya xtra sardin....Mmg sedap giler lah....Wa x tipu lu org...
hahahahaha....


Pencuci mulut kami ptg tue adalah Blueberry cheese tart yg dibeli di kedai kek Fairy,Tesco...

Sambil makan,kami berbual...mcm2 yg kami bualkan..mmg bestlah bile berkumpul nie...


Aku dan mama yg tercinta...
Ke mana saja aku pergi,mama sentiasa bersama...
"mama, u are queen of my heart"
Forever.....


Maizatul bersama mak....


Aku bersama mak...


Maizatul bersama mama...

Berharap sgt2 hubungan kekeluargaan antara kami akn kekal sampai bila2.....
Plan nak bercuti bersama keluarga lah...Mesti lagi best kan....



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive