Popular Posts

Mood Sayu

Pagi nie mood aku x berapa baik sgt...Mood sayu + sedih sudah mari...Kenapa???Adakah kerana aku bergaduh ngn seseorang @ aku bersedih kerana hilang barang....Owh tidak,aku bersedih kerana perkara lain....



Pada malam ini,si dia akn tinggalkan ahli keluarganya,sahabat-handainya dan juga diri aku kerana dia akn terbang ke Glasgow selama beberapa bulan atas urusan kerja....
(bukan lari dari masalah kita kan)



Sudah pastinya aku akn merindui dirinya biarpun saat dan ketika ini hubungan antara aku dan dia adalah sgt2 "DINGIN"...Moga2 bila kami berjauhan akn bertambahlah rasa kerinduan antara kami berdua...Dan semoga hubungan kami akn kembali seperti biasa dan juga ia akn kekal hingga akhir hayat...
Aku hanya mampu berdoa kepada-NYA agar diberi petunjuk utk hubungan kami...Aku hanya mahukan yg terbaik...Andai mmg dia jodoh aku,aku terima dirinya dgn hati yg terbuka dan andainya tidak,aku redha & pasrah....
Buat sidia, jaga diri bila berada ditempat org...Jaga kesihatan dan sentiasa ingat2lah kami semua disini....Selalu2lah sampaikan khabar berita bila berada di sana ok...Rajin2lah baca blog saya yer...
huhuhu

"Separuh Jiwaku Pergi"

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive