Popular Posts

Dating Reramai....

Semalam kami berdating ramai2 kat sebuah restoran....Sepatutnya mlm sebelumnya,tapi last minute kena cancel atas sebab2 yg x dpt dielakkan....


Inilah restorannya
(Village D' Samudera)

Ada pelbagai pilihan yg blh dipilih....Tapi mlm itu kami memilih utk makan nasi berlauk...Lauk-pauknya adalah:

|

|

|

|

|

V


Ikan Bakar Basah


Sotong Goreng Tepung
(Fav aku okeh)


Sup Daging


Telur Dadar


Sayur apakah ini?
Aku lupa sudah...
hahahahaha...

Masa aku dok update kat FB,ada yg tertanya-tanya dating ngn sapa,even Henchik "S" pun dok tanya aku siapa2,tapi aku tetap x beri jawapan...
(sori ye darling sbb buat u ttanya-tanya)
Sebenarnya aku dating ngn ini org lor....

|

|

|

|

|

V


Kak Rozidawati sekeluarga....

Ekceli dah lama x jumpa,last jumpa lps kak Ida abis pantang...Pastu memasing dah bz ngn life memasing...Bila dah jumpa tue,riuh lah kjap kan...Mcm2 yg kami bualkan,termasuklah tentang majlis aku bulan Mei nanti...
(nak korek rahsia kunun,tapi x dpt okeh)
hahaha


Mama bersama anak angkatnya...

Alamak!!!aku lupa nak amik gambar ngn 2 org puterinya...Nie kes kenyang punya pasal lah nie...
hahahaha...
Masa tgh dok rancak berbual tue,mama dok perhatikan pempuan serba pink tue,mama dok ckp mcm kenal,aku pun tgk2 lah kan kowt2 aku kenal,rupanya mmg kenal sgt2....

|

|

|

|

|

V


Aunty Iena,tuan kedai dan juga pernah jadi jiran aku...Ingat lagi masa tue aku suka main roller blade ngn anak perempuannya...


Aku bersama mama & Aunty Iena...

Buat kak Ida & abg Yazi,thx sbb sudi banje Wanie ngn mama...mmg bestlah mlm tue....Insya-ALLAH nanti kita jumpa lagi okeh....



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive