Popular Posts

Kelahiran Baru 2011...

Tajuk mcm ada baby baru je kan...Celah mana aku nak ada baby baru sdgkan aku x kawin lagi...Adoilah,bilalah nak ada baby sendiri kan...hahahaha...Eh melalut plak aku nie...
Kelahiran baru yg aku maksudkan adalah yg ini:

|

|

|

|

|

V



BB BOLD 3

Alhamdullilah,impian pertama aku utk thn 2011 nie dah tercapai...Akhirnya aku sudah memilikki BB jugak...Aku berikan namanya "BB Blacky" okeh sbb warnanya aku amik warna hitam...
Manakala

|

|

|

|

|

V

Iphone 3gs atau nama yg aku bagi "IP sihitam" akn bertukar tangan selepas nie...Makanya sihitam tidak lagi akn berkhidmat utk aku lagi...Sedeynya....Selama 7 bulan sihitam bersama aku...Susah senang bersama...Akhirnya kami berpisah juga.....
Ok impian pertama utk tahun 2011 dah tercapai...Ada beberapa lagi impian yg masih OTW..hahahahaha.....


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive