Popular Posts

BBQ Di Penang...


Pada mlm New Year yg lalu,aku bersama beberapa org sahabat buat "LAST PLAN" utk buat bbq di Penang...Asalnya nak buat kat tepi pantai Feringhi,tapi tetiba hujan lah plak...Sudahnya kami buat kat balkoni apartment di Vistana Hotel...X rasa lah feel dok tepi pantai..
huk huk huk


Jajan nie mmg "Wajib" lah kena ada kan sbb ada budak2 sekali...


Mak ai byknyer yg nak kena bakar...Mcm makan utk 20 org saja,walhal ada cuma 10 org saja..
huhuhu..


Yeah hasil air tangan aku okeh...1st time try buat perap2 nie...Ada yg aku tanya kwn2 aku...Yg lain tue,aku reka sendiri,nasib baik dpt pujian kata "SEDAP",kalau tidak.....
(Lain kali x nak buat dah)
hahahaha


Satay ayam yg diorder dan dibakar sendiri


Bersama timun & bawang


Tempat bakar...


Antara hero2 yg jadi tukang bakar...


Semangat btul diorg nie membakar yer...
Sedap plak tue..
hahahaha:)


Keje aku plak melayan anak salah seorang sahabat aku...Alif namanya...sgt2 cute dan peramah ngn semua org...Geram tol aku dibuatnya...
Majlis itu diadakan dari jam 9 mlm sampai kul 3 pagi...Biarpun ringkas tapi tetap meriah ok...Hope kita dpt adakan lagi majlis seperti itu yer kawan2...
Gonna miss that moment...


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive