Popular Posts

mimpi . . . .?

di satu petang yang hening,
kelihatan beberapa pasangan becinta,
ketawa smbil mengguling2 kn badan,
dengan tak tentu halanya,,
tambahan pula babun2 laut menceriakan suasana.
yang turut menghirup udara segar,
smbil mengadakan petandingan sape pling kacak..


~~~ape gua merepek ni?~~~hahaha..

(gua smbung lgi)..

alangkah indahnya,
jika kita boleh .
zahirkan mimpi kita..
menjdi kenyataan..

(dah tak payah layan,semakin sengal lak gua ni)

tapi an kalau betul2 kita leh zahirkan mimpi tu,gua ase sekarang babah gua da tak dok pahang da!jdi pm malaysia terus!gua lak mgkin da jadi hang kebun..hahaha,...dalam drama oke :P..dan da lame cik mon my bff tu jdi pmpn,hhaha..mon!gua mimpi lu jdi pmpn wohh,..hahaaha
bangun2..ni la akibat tido sesenja,,,mamaii je an...aku mimpi zizan datang jmpa aku kat uia..makan nasik lemak convenience..haha...ala nasik lemak ayam berempah allrite (popular among uia student )!hehe ..huhu..
gua pon tak taw,asal gua leh mimpi lu pulak ni zizan?hahaa..actually,sebelum gua tdo tdi,gua usha luuu ZIZAN kat shout award..hahaa...lawak cm hape tah!then,gua tido terus mimpi,..pling tak boleh belah,lu yang nak signature gua...hahahaa
well,just dream an..?so zizan,gua sentiase jadi kelab kipas tegar lu taw!



**sowi,gua grab pic lu kat google,,,hahaa..marah uncle google..gua tak salah!***
ala nomey-nomey...hahaha,..eh zizan,gua suke lu bukan sebab lu ncem ..tapi gua ase kite ade kimia(chemistry )laaa..haha,,,if lepak ngan lu,mesti gua kne standby pampers..takot tekencing,,hahaaha

da laa...gua nak g solat ni..babai..muakkkksssss

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive