Popular Posts

bila mamai!

attention ni cter yang dah jdi pekasam yee dlm draft gua..baru nak publish...hohoho...


location : cfs iium nilai
time : 6.35 minit 45 saat
background music : lagu sekolah lama gua(rndu nak sekolah)

huargghhhhh. . .pepgi lagi gua ade futsal,,malasnya nak bgn?
alarm fon gua jenama(3310)menjerit tahap bape kali snooze pon gua tak taw..
gua ase kalau fon gua ade suare,dah lama dye ckap"bangon la mangkok"!

10 minit after tu,gua da tak tahan!memekak je fon ni!
gua pon terbingai-bingai la bangun smbil cek2 tulang gua,
takot2 ade screw yang longgar ke...haah!mmg ade..longgar..kne gune spanar 18,..adoi ..workshop tak bukak lgi!!oke ..gua tipu je~~~:P

habit gua bila bgon tdo mesti la nak cari sikat n minyak rmbot..wpon after tu gua tetap akan basahkan rmbut time mandi...
cm gua cakap tdi,muke terbingai2 jep gua pon bukak loker gua smbil pejam mata...bajek da expert la kan!ape agy,disebabkan dlm loker gua banyak sgt botol2 ape tah treatment,selamber je gua picit n trus pakai..tetbe gua bau sesuatu..peh!patot wangi!johnson beby lotion da ade atas atas pale gua!


**da bayak sgt cmni,mane gua pasan. .naseb baek tak sembur perfume kat pale hri tu!hahaa. .

huishhh..gua terus tersedar dr lamunan!***ayat cm hape tah ?dengan tak basoh muka ,tak gosok gigi nye,dan marah nyee selamber jep gua minum air milo...sedap bhaiiii,,,nikmat!huhuuhu..

pasai rmbut?lantak kau laaa...wange jugakk!hahahaha


oh ya! ni lah muka budak kalah hari tu!haha~~gua sudah jangka,kalau gua jdi kapten msti kalah pnye!:P
~~sape kate gua suke mekap?ni pic tak make up taw!

k r,nak tdo...risau kan poetry n..babai...
(bisik2 dlm ati ) :
pss..psss.....mintak2 miss hanita baik esok,,,:(,,tolongi aku ya allah!


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive