Popular Posts

Guess Collection...


Beberapa hari yg lps,tgh dok kemas2 almari baju,tetiba aku ternampak satu bungkusan tue,mula2 mcm takut nak bukak,mana tahu kowt2 ada lipas kan...hahahaha....(aku nie penakut LIPAS okeh)....
So dgn pelan2 aku buka bungkusan itu,bila dah buka aku nampak ada beg putih,nak tahu beg apa...
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


Guess Collection
(Genova Satchel)

Beg Guess yg dah lama aku x pakai...Dok syok pakai beg hitam Charles & Keith tue kan...Hahahaha....Mama dok bising buat apa beg byk2 tapi x pakai,sudahnya aku ckp kat mama ngn si Ecah,kalau nak amik beg yg mana berkenan tue,ambiklah dr terbiar...Sukalah diorg tue..hahahahaha...
(Sharing is Caring)...
Nak tanya koranglah selain kat Sunway Pyramid,kat mana lagi ada letaknya butik Guess Collection sbb butik Guess biasa ngn butik Guess Collection berbeza...Dah lama x terjah butik Guess nie sejak2 kenal ngn butik Charles & Keith nie...
huhuhu....
Ingat Sharing is Caring




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive