Popular Posts

Sambut Hari Lahir....

Ptg smlm lps aku kluar ngn seseorang,aku singgahlah kedai kek...Smlm adalah hari lahir aunty kat sebelah rumah aku,dia yg aku anggap seperti ibu aku jugak dan kami juga ada kaitan ngn keluarga jugaklah...(kira bau2 bacang mcm tuelah)....Aunty Ani x tau kata aku beli kek kat dia,kunun2 "suprise" lah...
hahahaha...


Aku beli kek coklat sajok...
(ok jugaklah rasanya)


Inilah dia birthday gurlnya

Aunty Ani terkejut okeh bila aku bawak masuk kotak kek kat umah dia...Terharu okeh..
hahahaha...
(aku kan suka bikin suprise)


Aunty Ani bersama anak terunanya,Fawwaz :)


Aku bersama aunty Ani
(sayang Aunty Ani)


Mama bersama Aunty Ani
diorg skg nie kalau nak kemana-mana mesti berdua especially kalau pegi kelas agama...


Aku bersama si Fawwaz....

Selamat ulangtahun yg ke-?? buat Aunty Ani...Semoga panajng umur & dimurahkan rezeki + diberikan kesihatan yg baik...
Senyum2 selalu ok...Wanie sayang aunty Ani...

Lps nie nak suprise kat sape plak yer...
Jeng jeng jeng:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive