Popular Posts

dem!

ntah,,,da lame gua tak update blog ni even gua bukak ari2..
gua bukan ape,siyesly,takde mood..gua jeles laaa,,,tgok owg laen hep,,instead,gua?hurmm..gua bukan nak jdi seowg yang tak besyukur,,gua taw,ade hikmah nape gua diberii ALLAh ujian ni,,tapi tolongg...gua tak kuat,,gua lemah..gua selalu pretend jdi kuat..tpi ?dlm ati?
******
hurmm..tak smpai sebulan je lagi final examination gua...final ni la menentukan jatuh bgn gua,,,gua perlukan smgt,,smgt tok belaja,,,tiap2 ari gua bukak buku..tapi,,gua tak leh fokus,,kenape?
ya ALLAH,.jgn la jdikan dosa2 hambamu ni penghalang kejayaan ku,,hurm..
gua da penat!penat menangis,,last2 gua tak dapat ape pon..mereka,,mereka tetap bersuka2..gembira..gembira diatas air mata gua!
gua selalu wat2 busy,think positive,cuba lawan,tapi,,,kdg2 gua tak mampu,,,ya ALLAH,,,tolonglaa,,,keluarkan aku dri segala kesedihan yang tak berpenghujung ni...temukan aku yang baek lgi DARIPADA DIAAAAA..



senyum yang dibuat-buat adalah perkara yang paling pahit gua penah wat dlm hidop gua :(

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive