Popular Posts

Bila Mama Cik Wanie Demam....


Smlm aku bawak mama g klinik kesihatan yg berdekatan ngn rumah aku...Bdn mama jadi panas...Ia berlaku selepas 2 hari lps mama telah TERJATUH di dapur kat umah...Mlm tue bdn mama dah jadi panas...Aku kasi ubat panadol kat mama n mlm tue mama tido awal dan kelihatan wajah mama sgt2 pucat (aku sbg seorang anak RISAU okeh)....
So bila ke klinik,diorg check mama semua + amik ujian air kencing semua sbb takut ada "Kencing Manis" @ "Darah Tinggi"...Alhamdullilah semunya ok...
(mama rajin makan ubat tradisional sbb tue mama x der penyakit2 itu,alhamdullilah)



Lps bawak mama g klinik,kami terus pi beli bubur utk mama...Aku x sempat nak buatkan utk mama sbb nak kena terus pi butik...So aku bungkuskan "moi sup" kat mama...Sampai saja butik,aku bagi mama mkn pastu kasi mkn ubat,then mama tido..Aku plak teruskan buat keje2 yg tertangguh itew...
Sehingga aku sdg mengupdate entri ini "4.30 pagi",keadaan mama masih lagi x berubah,masih panas + kepala masih lagi pusing,kata mama "mcm nak pecah kepala nie"...Andai ari nie x der perubahan juga,terpaksalah aku bawak mama ke Jabatan Kecemasan utk dptkan rawatan yg lebih lanjut....
Terima kasih kepada kawan2 yg sentiasa mendoakan utk mama Cik Wanie...Cik Wanie sgt2 menghargainya....Kita sama2 doakan agar mama Cik Wanie cepat sembuh yer...

Nota kaki ~ ari nie aku plak ada appoinment ngn doktor pakar kat Hospital Besar Sultanah Bahiyah....Mcm biasalah pasal penyakit "RA" aku tue....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive