Popular Posts

Majlis Perkahwinan Lagik....


Lagi cerita pasal majlis perkahwinan...Kejadian ini berlaku pada 04.12.10 yg lalu...Kiranya sebulan yg lalu lah kan...(br nak update)...
Aku dpt jemputan dari salah seorang kenalan sejak dibangku sekolah lagi...Majlisnya diadakan di Ting 8,Dewan MBAS....
(1st time masuk dewan nie)


Gambar nie diletakkan di pintu masuk dewan...Rasanya nie gambar masa majlis akad nikah diorg kowt....
(cantikkan)
Dgr khabarnya mereka bercinta sejak zaman U lagi,kiranya nie "Cinta Kampus" lah nie yer...Alhamdullilah kekal hingga ke jinjang pelamin....Majoriti kawan2 aku semuanya dah kawin2 belaka...
Lps nie giliran siapa plak yer?
Jeng jeng jeng...


Bertemakan "Arabic Nite"...
Cantik n simple...


Aku dtg bersama 2 org sahabatku iaitu Nadia dan Maizatul Miza...
(berkawan sejak dibangku sekolah rendah lagi)


Aku bersama Ferinazulia...
(dia jugak akn mendirikan rumahtangga pada bulan Mac nanti)
Alhamdullilah...


Aku bersama adk junior aku...X sangka plak bole terserempak kat sini...Dia nie dah berkahwin dan sekarang tgh berbadan dua...
(tahniah buat adk)


Aku bersama Wan Emy....
Masa sekolah rendah dulu,kami nie satu kelas...
hihihihi:)


Bergambar kenangan sebelum pulang....
hope dpt jumpa kalian lagi yer....

Aku sgt2 jeles kat Nadia ngn Si Maizatul sbb lps kenduri tue,diorg terus ke Penang,pi pekena kat Kapitan...Argh!!!!...Aku pulak pulang bersama dia...Tq kat dia sbb sudi amik aku kat dewan...kalau x,alamatnya blk jalan kaki lah aku yer...
hahahaha:)

Buat Razil & pasangan,Cik Wanie ucapkan Selamat Pengantin Baru...Semoga kekal hingga ke akhir hayat....



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive