Popular Posts

Roti Pita CintaWanie


Setelah sekian lama aku x buat bfast sendiri,tetiba terasa plak nak buat bfast..Tue pun lps aku baca blog kakak angkat yg sorang tue siapa lagi kalau bukan kak Kaseh...Dia kata itu menu utk org yg nak berdiet..Memandangkan senang dan ringkas,aku pun cubalah tapi rencahnya tue aku tukarlah skit2...
hihihihi....
So bahan2nya ialah:

|

|

|

|

|

V


Isi ayam yg dibuang kulit dan lemak
(tapi aku beli yg siap dah)
Dibakar okeh...


Daun salad,tomato yg dipotong dadu & Lemon utk amik air perahannya
(nyum nyum)


Sos cili ,sos cili Thai & Mayonis


Digaul sekali tau
(nie 2nd time aku buat gaulan nie selepas kawan baik aku ajar)
mmg sedap,x cayer korang try sendiri kat umah...


So gaulkan sekali semua bahan2 tadi....Dan siap...

Beginilah rupanya:

|

|

|

|

|

V


Taraaaaaaa....
(Roti Pita CintaWanie)

Selamat Mencuba....
(tq to kak Kaseh sbb share ngn Wanie)



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive