Popular Posts

Kapitan,Penang...


Lagi dan lagi dan lagi citer pasal makan...Adoilah apa nak jadilah ngn anak Pak Ghani yg sorang nie....Keje mkn mkn mkn saja..Hahahaha.....
Ada aku kesah? Asalkan aku bahagia bah...
Hahahaha...
Ini citer bulan lps punya...Semua org tau yg Penang tue syoga mknan,mcm2 mknan ada kat sana....Tapi dlm kepala hotak aku nie dok terbayang "KAPITAN" saja...X tau pasai pa...Dah kena mendrem ker..Wakakaka....
So dah alang2 berada di Penang,kami tujulah ke KAPITAN,tapi kali nie kami pegi KAPITAN yg kat bandar punya...1st time aku sampai sana,sbb selalu aku pi mkn kat dpn QB Mall nun...Ok jugaklah tempat kat situ cuma susah skit nak cari parking...
Makanan WAJIB yg kami order ialah :

|

|

|

|

|

V


"Nasi Beriyani Claypot"

Tgklah ayam tandorinya,menyelerakan...
nyum nyum nyum

tapi kali nie ada lauk tambahan okeh...Nak tahu lauk apakah itew?
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


Perut lembu masak ???
(Aku lupa sudah masak apa itew)
Sedap gaklah sampai licin aku aku balun...
Hahahaha...


Wajah kegembiraan aku bila dpt mkn..
Hahahaha....


Apalah si Aton tue tgh renungkan kan....Aku plak pantang nampak kamera,mesti nak sengeh ja...Meleret plak tue...
hihihihi...


Panjang tul jelir aku tue...Siapa org kat sebelah tue?
Jeng jeng jeng..

Apapun mknan kat KAPITAN mmg terbaeklah...I shuker....
Nanti nak pi Penang lagi,nak pi terjah lagi KAPITAN,tapi rasanya selesa lagi mkn kat dpn QB MALL tue...
huhuhuhu...
.


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive