Popular Posts

Sambutan Hari Lahir....


Rasanya ramai yg dah tahu kowt yg tahun nie,aku tidak akn adakan sambutan majlis hari lahir di Kuala Lumpur seperti tahun2....Yelah setelah 4 tahun berturut-turut aku adakan majlis hari lahir di Kuala Lumpur:
  • 2007 - Menara Kuala Lumpur
  • 2008 - Red Box,Sogo
  • 2009 - Port Dickson
  • 2010 - Satay Station (Kuala Lumpur)
So utk tahun nie,aku akn adakan sambutan majlis hari lahir di Alor Setar kerana ia akn menggabungkan 3 majlis serentak (majlis apakah itu???) dan insya-ALLAH kalau tiada aral melintang,ia akn diadakan pada 28hb Mei 2011 (Sabtu)....
(berdebar jugak nie rasa hati)
Thn nie maybe special skit kowt...hahahaha....So skg nie,tgh siapkan beberapa perkara seperti:
  • kad jemputan
  • senarai nama tetamu
  • katering / khemah
  • baju /make up
  • jurukamera
  • hamper utk anak2 yatim
  • dan byk lagilah
(Fitammmmmm)


Kalau tahun lps,aku gunakan pulut kuning,thn nie nak guna apa plak yer?
hihihi...


Wajah gembira aku...Adakah tahun ini akn lebih gembira?
Tunggu sajalah kan...



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive