Popular Posts

advised for u. . .

pada suatu pagi yang sejuk dan sunyi,
disaat sume ahli bilik A-1-12 sedang tdo enak,
dibuai mimpi dan air liur basi...

teng teng teng(cm dlm lrt tu bunyi dye)

"assalamualaikum..
oke...entry gua hari ni berbaur serius sket ye..
babe,gua sayang lu ,,
sumpah..sayang gler..
tapi sayangnye gua takde kekuatan tok tegur lu depan..
mulut gua berat,,
berat..!kita kawan da lame,,
mesra,,malah ..lu lagi advance lagi i..seorg hafiz,satu quran lu katam,,
gua bangge,bangge dengan lu,,sumpah!
tapi kn kenapa lu terikot2 owg..kenapa?
gua kecewa dengan lu..u know everything about religion..instead, me?
gua ni golongan2 baru nak insaf taw..tapi kenape lu pegi jugak tempat tu?
lu taw kan dose,,lu ade ilmu,kenape lu tak amalkannnya,,,ya allah..
please save him..u..mesti parent lu sedih kan,if dyeowg taw lu wat cmni.
oke,,,bg lu,ni masalah kecil,gua ni pon bukan baek sgt pon kan,
tapi pecaya la,sekali lu buat,ia akan mendorong yang kedua,da seterusnya akan besambung,,
cmni ke lu nak wat contoh kat adek2 lu?pathetic la sayangg,,
gua bukan taknak tegur depan2,,gua taw,lu tk leh time,
sayangg,,engat,,hidup hanya sekali..
lu jangan menyesal,kalau oneday,u lost something yang sgt beharga dlm idop lu...
gua tak doakan ape2 buruk kat lu,,gua sayang luu fren :)
gua taw,lu muda lagi,masih kuat,gunakan la mase lu dengan baek,
lu kene engat,lu ,mati nanti,your eyes,feets,mouth,ears witness all yr wrong doing,,
lu takot ke?"

Everytime you commit one more mistake
You feel you can't repent
And that its way too late
Your're so confused, wrong decisions you have made
Haunt your mind and your heart is full of shame
Don't despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side
Insha Allah x3
Insya Allah you'll find your way

paham tak?nak gua translate kan?tak pon lu org g tanye uncle google,,

repent la kawan,,,lu maseh ade mase lgi...

*************
teng teng teng(cm dlm lrt tu bunyi dye)

(gua tesedar dri lamunan)..sambil menampar2 muka sendiri..seraya berkata (ayat peh gler babek)

"gua da terjadi utajah ni!"babai



oke,ni bukan gua :P~~cm tak caya je..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive