Popular Posts

apa apa an sih pak ?

erghh...kenyang...he'hem...eh korang ?haha

salammm semesia..:) korang chat ke?chat ? huishh..gua penat lahh...penat glerrr..giler pon tak penat cmni yelahh..giler dok tampoi jeee...ahahaha,,,baru smpai phg semalam ***mengeliat sket! gua smpai dlm kol 6 ptg cmtuh, gua tido smpaii keesokan harinyee, pkul 9.45 am baru bgn . .solat ?naseb bek cutii...hahaha... encek PESU (kucing gua) cm taw2 je gua balik umah, pepgi lagi nak jerit kat telinga gua suwuh bangun..dem! memekak je kucing ni...

sejak eksiden and kete da masuk sepital neh..susah sgt gua nak gerak kemana2..erghh,,,smpai itam la muka gua jalan kaki tggu bus..lama da tak naek bus an..ceh..dugaann....sabo jela..yang best nye, kat nilai neh,tambang teksi dia mak oiii...cm celaka ,mahal gler babek!gua lak jenis kedekot,rela gua jalan kaki or naek bus mini jee..jimat.. korang bayangkan laaa..nek teksi rm 15 compared naek bus mini rm 1 :) nak ke umah akak gua villa anggerik...so which one u prefer..?


tapi kat nilai wrne biru..comel kan ?**image credit to uncle google

hatta , mulalah idop gua sbg pelanggan setia bus mini..ceh,gua asal nak shopping je, naek bus neh..yang tak best nye sal bus mini neh, ramai indon je yang naek.disebabkan sifat tangkai jering dlm idup gua yang takleh ilang neh,selamber badak sumbu je gua naek bus tuh..kakak gua tak habes2 panggil gua minah indon..dem!bau dlm bus mini ? fuhhhhhhh,,,cm bangkai ! yelahh..bayar pon sehengget kan..nak aircond kau g la sewe bus sendiri..

driver bus ni pon indon..tepikir gak gua, gua sekarang ni kat negara mana ye ? indon ke mesia ?haha,,nak dijadikan cter, aritu gua nak g ktm, then ade mamat indon neh,sket punye handsome perangai langgar beg gua , gua cakap laaa " apa apa an sih pak?"..smbil menutup mulut gua cakap dlm ati "dem!cmne leh cakap indon lak nehh " ,,si mamat indon tuh senyum2 and cakap ,"kok indonesia dr mana ya ?ku pkirin lo org mesia"..sumpah scary! naseb bek ktm nak dekat dah, gua turun dr bus cepat2,and terus lari...fuhhhhhh....gila babek!lari punye lari smpai pahang baru gua sedar gua da smpai (nmpak beno nipunye )..tu penat sgt tuh 3 ari gua tak online and tak on nset :)sowi laaaa ye kawan2 mana yang sent msg tak dpt tuhh..



**kacak-kacak gini di sangka minah indon ? grrrrrr.....

pss..pss...tingin nak makan KANGKUNG comel :)


bui bui (*_*)



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive