Popular Posts

Sambung Shopping Lagi...


Lagi di Pasar Baru....Dari kedai Vouge kami terus pusing2 di dlm Pasar Baru...Kali nie kami cari kain kebaya dan kain batik....Si Ecah dah pesan baju kebaya utk dia...So kenalah cari sepasang utk dia...HaHaHa...


Rambang mata memilihnya...Mmg murah2 belaka....Cantik2 dan terkini plak tue...
Adoilah....


Sempat lagi bergambar dgn si Angga nie...
Masa nie tgh pilih kain batik...Ibu si Hafiq ada pesan beli kain batik.....


Dah selesai kain batik n kebaya,mama plak nak cari tudung utk dia dan mak lang....Punyalah byk jenis tudung2 yg dijual sampai mama jadi rambang mata okeh...


Masa nie aku saja try pakai tudung yg mcm mana beli tue,tapi x sesuai ngn muka aku okeh...
HaHaHa...


Masa utk bayar...
Brapa ratus ribu rupiah habis pun aku x hengat.....
Tapi mmg sakanlah shopping masa nie...
LaLaLa


Aku sengaja pudarkan gambar diatas sbb itu adalah warna baju yg akn dipakai masa majlis aku nanti...
Jeng jeng jeng...

Selesai shopping,jom lunch...

Dimana???

Jeng jeng jeng




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive