Popular Posts

Minum Petang Lagi....


Hari Isnin lps,selesai saja aku bershopping,aku g umah cousin aku di Taman Desa Seraya,utk pick up mak chak aku...Nak bawak dia pi rumah mak jang aku...Biasalah "bermesyuarat" ttg hal keluarga dan pasal kenduri kat umah aku nanti....
So bila dah pi rumah mak jang tue,mesti kena ada kuih-muih yg dibeli oleh mak chak...Kali nie kami beli kat kawasan rumah aku...Sedap jugak tau:

|

|

|

|

|

V


Kuih Tepung Bungkus


Kuih Bengkang Susu


Kuih Karipap
(mcm biasalah peberet aku mesti mak chak beli tau utk aku)
nie yg bertambah sayang kat mak chak...


Kuih Tepung Talam
(kuih kegemaran semua)

Sampai kul 6 mcm tue,kami pun beransur pulang...Biasalah kalau dah berkumpul sekali tue,mcm2 cerita yg kami borakkan lah...
Dlm perjalanan pulang hantar mak chak blk,ada sesuatu telah berlaku,nak tahu apa,kenalah tunggu di entri berikutnya...

:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive