Popular Posts

Shopping di Vouge,Pasar Baru...

Hari ke 3 berada di Bandung diteruskan dgn bershopping....Masa nie keadaan aku dah ok skit tapi masih lagi kena berjaga-jaga dgn "DEMAM" aku tue....Jln pun masih lagi rasa pusing2 saja....
Kami sekali lagi ke Pasar Baru utk mencari brg2 yg x cukup lagi especially kain2 baju pengantin...Itulah tujuan utama ke sana sambil2 bercutikan....Hari tue kami ditemani 2 hero iaitu Pak Angga & Pak Cece....Hari nie baru si Angga dpt bersama dgn kami setelah 2 hari dia sibuk dgn urusan lain....
Sampai2 saja di Pasar Baru,kami terus ke kedai Vouge....Ekceli masa hari pertama tue,kami dah beli dah sepasang,tapi biasalah,mana cukupkan...So ari tue kami borong lagi beberapa pasang kain pengantin dgn pelbagai warna.....


Aku x pernah berenggang dgn mama...Mama sentiasa menjadi tulang belakang aku...Mamalah ibu & mama jugaklah seorang SAHABAT ....Segala-galanya kami kongsikan bersama...X kiralah susah dan senang....Kami sentiasa bersama....
Luv u mama...


Inila org yg melayan kami pada hari itu...Ada sorang lagi...Mcm2 jenis kain yg diorg peragakan...Ini membuatkan mata kami naik rambang utk memilihnya...
HaHaHa...


Ini sorang lagi yg melayan kami...Kelakar giler okeh mamat nie...Kadang2 tergelak jugak aku bila dia buat lawak tue....
HaHaHa...


Inilah Angga...Pak supir aku....Dia nie ok,peramah dan dia tahu tempat2 yg murah dan senang bawak berbincang.....


Ini ialah bos rasanya di Vouge tue....Dia nie mulanya mcm pendiam,tapi lama2 peramah jugaklah orgnya...hihihihi...

Sudahnya kami rembat 8-9 pasang kain pengantin...Puas hati bila dah dpt apa yg kita nak...Seterusnya ke mana yer...

:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive