Popular Posts

Wahai kakakku Sayang....


Ptg smlm,aku kena tag kat wall seseorang kat FB....Biasalah si Blacky nie kalau ada message masuk,comfirm akn bbunyilah ia....Baca punya baca,rupanya dari seseorang yg amat2 aku kenali....Nak tahu apa yg dia antar:

|

|

|

|

|

V


Korang mesti kenalkan siapa itu "Sarina Ibrahim" atau lebey glamor dgn nama "Dee",aku panggil kak Dee....Ingat apalah yg dia tuliskan,rupanya nak tanya ttg rahsia kejelitaanku...Mcm kelakar pun ada,yelah x dernyer jelita,biasa2 saja.....
Wahai kakakku sayang,adkmu pernah buat entri ttg ini,kalau terlepas pandang ini urlnya:
http://cintawanie.blogspot.com/2011/04/kerana-diriku-begitu-berharga.html

Hope akak dah berpuas hati.....
:)


So smlm aku berlens kelabu...Nie 1st time aku pakai warna nie...Saja sekali-sekala tukar warna...So apa pendapat korang,ada ok kah?
Hik hik hik...


Wajah aku nie biasa2 saja....
Apa yg penting kenalah sentiasa jaga ngn kulit wajah kita supaya sentiasa bersih,mudah bukan...

"Kerana Diriku Begitu Berharga"



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive