Popular Posts

Durian Udang Merah


Bila dok tgk rata2 blog dok tulih pasal doyan,aku apa lagi jadi MEROYAN lah nak mkn jugak...Wakakakakakakakaka...
Apa lagi aku ajaklah mama pi carik kat pasar malam kat area Pacific,Jln Telok Wanjah...Pusing punya pusing akhirnya jumpa jugak...
Niat dihati nak cari durian jenis "Musang King",tapi x der...Yg ada cuma ini:

|

|

|

|

|

V


Udang Merah
(tapi still sedap jugak lah rasanya)
RM 12 sekilo


Isinya tebal jugaklah...
So aku amik 2 biji...So harganya RM 35.00 saja...


Sampai2 saja umah,terus mengadap buah doyan nie...Mmg meletops lah...Sedap giler okeh...

Alhamdullilah,akhirnya dpt jugak aku mkn buah doyan...X sempat nak buat serawa durian,sudah ditelan licin okeh...X sabar nak mkn duria yg kat Balik Pulau tue...LAst year dah pi mkn,hope thn nie pun dpt lah mkn kan:)

Nota kaki ~ Harap2 aku x DEMAM lah lps mkn durian nie...Risau jugak aku...Sbb doktor dah pesan yg aku x bole mkn durian...tapi mengidam kowttttt...HaHaHa....(terus cari ubat)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive