Popular Posts

Pendapat Korang...

Dikesempatan ini,aku nak tanya koranglah..... Apa perasaan korang bila pasangan (suami/isteri/tunang/bf/gf) suka mengAIBkan & suka menceritakan keburukkan ttg diri kalian pada org lain..Dan apa yg korang akn lakukan agar perkara ini dihentikan dr terus2an diAIBkan...
Entahlah,pada aku x sepatutnya ianya berlaku krn baik buruk pasangan kita,rasanya x sepatutnya bercerita kpd org lain wpun ia hanyalah satu luahan... Korang bayangkan kalau pasangan korang buruk2kan diri korang pada org lain... Dah tentu korang akn rasa malu & marahkan...
Aku rasa sedey sgt2 bila salah seorang kenalan aku berada dlm situasi ini... Pasangannya mengAIBkan dirinya pd kenalan2nya dan kisah itu tersebar luas pada org lain.... Aku bersimpati dgn apa yg telah berlaku pada dirinya....Nampak sgt pasangannya x bole nak terima baik/buruk kwn aku nie... Ingat x ada yg SEMPURNA ok....


Sent by Maxis from my Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive