Popular Posts

edisi kacak : kanta sesentuh..

**pics yang di spam**lek lek luhhhh...layan barbican duluuu!



salam koranggg..hoihoihoiii (mcm shahir af8 cakap ).kacak tak dak tudung merah kat ats tuh?dia memerlukan keje kosong!makgad pon jadi lahh...hikhikk....psss pssss...ape kejadahnye hupdate belog tengah2 mlm ni ?tu laaa,siang2 si ezza ni dok sibuk men"tembun"kan diri kat ghumah...tanah ?haram tak jejak,,yelaaa.tdo time cerah bangun dah gelap...harrrrrr harrrrrrrr....gemok gemok gemok!

oke,malam ni gua mau story laaa sal contact lens..tapi takmau cakap lah sal cara penjagaan whatsoever...ngantukkkk bace...zzzzzzz........hikhikk...seingat gua ,gua start kenal contacts lens ni mase form 5!yaaa...gua ingat lagik,mase tuu,tak kenal yang color lens ni..and pada zaman gua tu sapa pakai lens tak kira colorless ke ape,kira hot laa,,uptodate taik kambeng!harr harrrrrrr...

nak kira2 ,dah hampir 8 tahun gua start pakai spek,,,engat lagi mase form 1,,dem it! spek bulat bebehhhhhh.........fuhhhhhhh,,,retrooo gilakkk...gmbar ?maleh nak godek2 dekstop lama mlm2 buta nii...nak kira2 dah kebapa puluh spek mata gua pakai pon gua dah lupaa...grrr....banyak minum jus semut ni...harrrr...harrrrr...pelupa..dak fit kata, makan coki2 yang dah besemut mmg la lupa SOPMO!



mak oi ezzza,mata kau ade 8 kee ?hikhikkkkkkk...........banyak bonarrrrrr....




hamboiii,,,tak boleh besar lagi spek kau ezza ?pakai spek pon kacakkkkk....tapi nerddddd....ohhh tidakkkkk,,ni bukan guaa (lupa diri )



psssss..psss....den dapat lens baru! cehhh..mato dah cam meowww,encek pesu dah warne coklat ni...harrr,,harrrrrr..

lens : credit tu AINUL ZAMRUS SAYANGGGGG


bui buiii (*_*)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive