Popular Posts

Ketika Di KL....


Setibanya aku & mama di KL,kami terus amik train ke Kelana Jaya....Kami tinggal di rumah sedara kami...Katanya tinggal di hotel mahal...So kami turutkan saja....Dah lama aku x naik train,so bila dah dpt naik train tue,happy giler okeh...Bayangkan masa tue kul 6.30 pagi,menghala ke Kelana Jaya x ramai org....
Setibanya di Kelana Jaya,sedara dtg jemput kami di stesen....Sampai saja dirumahnya,kami mengambil kesempatan utk berehat dlm beberapa jam sebelum meneruskan agenda seterusnya.....
Dalam jam 10 mcm tue,kami ke stesen LRT Kelana Jaya,tempat pertama kami adalah ke Institut Jantung Negara....Ingin melawat ibu salah seorang kenalan lama,dah kebetulan kami 2 beranak di KL,apa salahnya pegi melawatnya kan.....


Wajah gembira aku bila dpt naik train.....Best tau bila sekali-sekala naik train,nie asyik dok naik kereta jer kan....
HaHaHa.....
Setibanya kami di IJN,kami terus ke tingkat 3,Wad Kenanga utk melawat mama Sally....Sayu rasa hati ini bila melihat keadaan beliau yg semakin kurus + cengkung sgt2.....Aku & mama hanya mampu berdoa agar mama Sally cepat sembuh dan dpt jalani kehidupan seperti biasa.....
Selepas sejam kami di sana,kami mintak izin utk pulang sbb ada beberapa tempat lagi yg kami kena pergi.....

Aku bergambar ngn kenalan aku itu dan juga anak kepada mama Sally iaitu Mista Aizat....

Cik Wanie & mama doakan agar mama Sally cepat sembuh....Marilah kita sama2 mendoakan kesejahteraan mama Sally...Kami tahu mama Sally kuat utk lalui semua ini,mudah2an...

~AMIN~

Seterusnya ke mana yer?

Jeng jeng jeng:)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive