Popular Posts

Inilah Orgnya....


Amboi korang,nak saja tahu kan ngn siapa Cik Wanie pergi ke Bandung selain mama kan...HaHaHa...Ada yg tanya,boypren kah? Bakal tunangkah?Dan mcm2 lagilah....(semuanya SALAH ok)...Nak tergelak jugak pun ada....
HaHaHa....
Kalau korang nak tahu siapakah gerangannya,inilah orgnya yg menemani kami sepanjang berada di Bandung:

|

|

|

|

|

V


Mohd Hafiq

Mmg bestlah dgn dia nie,sbb dia nie rajin tol melayan kerenah aku,dan utk pengetahuan korang,dia jugaklah yg bantu aku carikan mknan yg aku idamkan seperti macaroon & durian pancake...Mmg bestlah bila bersama dia nie,kami asyik gelak saja....
Dia pun jenis yg kuat menyakat jugak tau...Mama pulak keje dok backing dia saja,maklumlah deme berdua nie "gang"...
HaHaHa...


Tgk aku dok bergambar,dia bole saja2 letak pen kat situ...Geram okeh...
HaHaHa...


Tgklah tue,kita ajak bergambar,dia bole plak jelir lidah dia tue,mau saja aku kerat lidah dia tue tau...
HaHaHa....
Penerbangan kami bertolak dr LCCT pada jam 9.45 pagi dan tiba di Bandung pada jam 11.55 pagi mcm tue...Dlm flight kami order mkn tau,majoritinya mknannya adalah dr Indonesia,maklumlah kami naik flight Air Asia Indonesia kan....
Setibanya kami di Bandung,kami teruskan ke beberapa destinasi,nantikan di entri selanjutnya ok....

Jeng jeng jeng
:)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive