Popular Posts

Lagi bershopping


Tempat terakhir yg kami kunjungi pada hari pertama berada disana adalah di sini:

|

|

|

|

V


Rumah Mode yg terletak di Jln Setiabudi....

Tempatnya mmg cantik giler,lebey cantik dr FO2 yg aku pergi sebelumnya.....Dekorasinya,mak ai mmg mencengkam jiwa okeh....Kebetulan plak masa kami sampai tue dah nak masuk mlm,apa lagi dgn limpahan cahayanya yg,wallahhhhh:)


Ini adalah tempat minum..Ada mcm2 minuman yg kita bole order....


Aku & mama masuk utk shopping,manakala si Hafiq hanya duk kat restoran saja....Dia dah penat rasanya....
Bila aku & mama masuk sana,ada mcm2 jenis dan design baju yg ada dijual...Tapi harganya lebey mahal sedikit dari FO2 lain,tapi still dlm harga yg murah berbanding ngn harga di Malaysia...
Aku tetap rembat beberapa helai baju kat situ...Yg penting warna pepel....Aku suker okeh warna pepel...Mama sampai bising sbb dok warna pepel saja yg aku beli....
HaHaHa...


Sempat lagi pose
:)


Aku dan mama yg berPINK
:)


Pose lagik
(mmg gila pose okeh)


Gambar terakhir,aku bersama Hafiq....NAsib baik si Hafiq nie x der baju PINK,kalau tidakkkk.
HaHaHa

Dah selesai semua,kami terus pergi dinner sebelum pulang ke hotel...Dinner dimana,nantikan di entri selanjutnya...

HaHaHa...





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive