Popular Posts

si pencandat sotong yang empty

watak : pencandat sotong
mood : i feel empty :(

night peeps!

entah kenapa,sejak akhir - akhir ni,
sume mende yang gua buat tak kena!
sume dilakukan dengan tak IKHLAS!
even update status kat fb pon tak ikhlas!
makan,mandi ,berak sume tak ikhlas..!
sembahyang je ikhlas tapi kadang 2 tak khusyuk akibat diganggu encek pesu(my cat)
zzzz,dayyum!
kdg2 gua tak paham gak dengan idup gua nih,
tak paham ape yg gua nak,
nak kata nak ratah milo tak dapat,
hari2 gua sembelit gara2 ratah milo overdoes !zzzz...
sampai la pada suatu hari kira2 waktu ayam hampir berkokok,
gua jmpe jalan penyelesaian kenapa gua rasa empty dah sume mende tak ikhlas..
oh lupe, gua dah lama tak GELAK!
yes,walaupon tiap2 mggu gua tgok maharaja lawak,tapi serius,
muka gua takde perasaan!baru pasan dah berkurun gua tak gelak!
yesss,, i need laugh! i need laugh!

selepas berjumpe sebuah kawasan belog yang agak usang tapi lawak giler,
gua terus gelak tanpa henti,even mase berak pon leh gelak sowg2!
dayyum! beliau boleh dikategorikan lawak yang best tapi pelik!
dengar cite beliau ni banduan selepas menakotkan gula-gula!
harrrr...harrrrrrr.....macam semut dah...
k la korg..dah la nak tdo!
eh2 korang , gua ase lega lepas layan belog ni..click here ..

pss,,credit to encek fuyoh...(dia tak bagi print screen ) harrr harrr,haji bakhil encek fuyoh ni..


pantun dua potong ;

orang berbudi kita berbahasa,
orang memberi , jangan buat muka tak malu lah merasa!



bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive