Popular Posts

Makan Tgh Hari bersama


Dah selesai check-in bagai,perut nie rasa lapar pulak...Berbunyi lagu "Dag Dig Dug" okeh...Hahahahahahaha.....So kami bgtau pak supir yg kami nak mkn....So dia bawak kami pi mkn mknan Padang....Tapi aku lupa nama kedai tue....(lapaq punya pasai,lupa abis semua)
Wakakakakakakaka....
Masa kami duduk tue,tetiba si waiter tue antar punyalah byk lauk-pauk....Terkejut aku tgk muka mama,padahal aku mmg dah tahu yg diorg mmg akn letak lauk-pauk yg byk mcm tue... So aku ada bgtau mama & Hafiq yg mkn yg mana rasa nak mkn saja,kalau x nak mkn jgn dipegang n jgn di kutil plak,sbb depa akn kira apa yg kita mkn....


Punya byklah lauk-pauknya...Sampai terjuling aku menengoknya.....
Aku ada perasan yg ayam2nya kecik2 saja,x seperti ayam di M'sia,adakah mereka menggunakan ayam kampung? Idokler aku menanyakan pada mereka...Hihihihihi...


Ini air si Hafiq
(aku x ingat dia order air apa)
sori yer yunk...


Aku & mama order Manggo Blanded
(sedap giler okeh)

Bila dah kenyang,hati pun senang,brlah best nak jln2 kan...Masa dlm kereta tue,kami 3 beranak dok gelak sakan okeh...Nak tahu pasai pa,mcm nie ceritanya:

Masa dok tgh mkn tue,aku nampaklah ada byk keropok kat satu meja tue (lupa plak nak amik gambaq),so aku mintaklah si Hafiq amikkan sebungkus utk aku....Then tanpa tgk apa yg tertulis kat plastik tue,aku pun mknlah,aku rasa mcm sedaplah jugak....Tapi tidak pada si Hafiq ngn mama,depa kata x sedap langsung....So akulah yg habiskan keropok itu,dah abis aku mkn,brlah aku tanya pada waiter kat situ,itu keropok apa,nak tahu apa diorg ckp,diorg ckp itu:

|

|

|

|

|

V

Keropok kulit sapi
(kulit lembu)

Aku terus terdiam n terkaku....Depa dua beranak dok gelakkan aku...Sebenarnya aku nie x brapa lalu nak mkn kulit lembu nie,kalau perut lembu aku still mkn lagi,tapi bila dah sampai kulit lembu nie,aku terus jadi blurrrrrrr....
Wakakakakakka....
Makanya,lps dari kejadian itu,sebelum aku mkn,aku akn tanya pada mereka,apakah itew...
HaHaHa...

Dah selesai mkn,kami teruskan perjalanan utk shopping...




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive