Popular Posts

takot macam tikus.

dear my open diary,
ouh memalam cmni syiokk ni kalau makan coki2 smbil minum air milo panas..pehhhh..:(
tapi sayang,nak g dapur pon takot!grr...ase nak request je kat abah peti ice dapur periuk belanga dlm bilik..senang sket! mana tak nyaa...bilik gua kat depan,dapur kat belakang....err....gelap lak tuh! rela gua biarkan tekak kering dan perut menjerit 2 drpd gua kuar dr bilik..err..dasar cik ezza kacak penakot! harap je kacak!

mase kecik2 dulu selalu la gua kencing dalam suar bila takut nak bangun g toilet! err..naseb bek besar2 tak kencing malam lagii..kalau tak,takde sapa beranii nak buat biniii...haha...perangai takut tu terbawa2 smpai besar ..besar ? tade la besar mane ponn..skrg yang jadi mangsa nyaa mamak gua laaa....memalam je, time ase da kritikal sgt nak g toilet gua akan kol ma kat bilik sebelah smpai beliau akan untuk teman gua g toilet..annoying kan ?pftttt... :P,,sabo jelaaa...(tangan kat bahu mata pandang ats)..

psss...ngantuk laaa...grrr....nak ke toilet pulekk..arghhh...da pkul 3 pagi..org cakap kalau tahan kencing,dapat batu karang..mahu pecah dinding jamban sok ,besar sgt batu karang yang gua simpan...hahaha! takpeee...biru2 muka gua tahan kencing! dasar penakut mcm tikus!





oke..gua tukar...takut mcm singa,,ngam tak ?heeeeee


bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive