Popular Posts

Seharian di Pasar Baru.....


Hari ke-2 berada di Bandung,diteruskan....


Ini breakfast kami bertiga okeh....Mama & Hafiq order bihun goreng dan aku plak hanya order sandwich sajok....Teh itew sgt2 sedap okeh...I likesssss.....


Aku yg serba PEPEL okeh hari tue....
Tue semua hasil rembatan smlm kat FO2 yg kami pergi smlm....
(sila abaikan diri aku yg semakin GUMOKsssssss)
Ada aku kesah...
Wakakakakaka



(gambar di ambil dari Mista Google)

Masa yg ditunggu-tunggu telah tiba.....Destinasi ke Pasar Baru akhirnya menjadi kenyataan....Masa mula2 masuk ke dlm Pasar Baru,aku jadi teruja seketika...Mcm2 ada dlm tue,rasa mcm nak beli semua....Kelakar kan...Tapi kena sabar + kat situ mmg kena pandai TAWAR-MENAWAR,kalau tidak akn rugi balik....
Punyalah tinggi Pasar Baru nie,ada 7 tingkat okeh dan sgt2 luas,kalau sehari mmg x puas okeh...Bayangkan kami dlm nie dr kul 10 pagi sampailah ke pukul 4.30 ptg...Tue pun x abis berjalan okeh...Mcm2 yg kami cari & beli (sampai penuh tgn okeh)...
hihihihihi....
Maaflah x der sekeping gambar pun sepanjang kami bershopping sbb TERLALU TERUJA okeh...Mama pun dok tanya jugak,x amik gambar kah?,aku ckp MALAS sbb dok syiok shopping...Mcm2 lah yg aku beli,nanti aku sharekan pada korang okeh....
Bila dah puas bershopping,bila tiba waktu lunch,kami berhenti mkn dulu,nak tahu ke mana,kenalah tunggu di entri seterusnya....

HiHiHi....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive