Popular Posts

Tutti Frutti


Dah puas berphotoshoot di tepi pantai Miami,di Batu Feringhi,tetiba aku terasa nak mkn sesuatu...Lalu aku tanyalah dia,kat Penang nie kat mana ada "Tutti Frutti"...Dia plak x tahu,makanya masa tue,luluh jantungku sbb x dpt merasainya....
Masa otw nak ke arah Pusat Bandar,aku ternampak ada perkataan "Tutti Frutti",apa lagi aku minta dia stop kat situlah.....(Alhamdullilah dpt jugak aku merasainya sekali lagi).....
Lokasinya di:

G-09, Ground Floor, Island Plaza,Jalan Tanjung Tokong, 10470 Pulau Pinang

|

|

|

|

V


Taraaaaaaaa....


Bole mkn disitu @ take away

Aku memilih utk take away....


Kali nie aku amik perisa coklat + vanilla....
Dia punya topping aku letak mcm2....
(nyum nyum nyum)
Lps nie kalau "mengidam" x payah sampai ke KL,terus saja ke Penang...
Yahooooo....


Muka happy dpt Tutti Frutti


Idok ler aku mkn sampai 2 sekali...Alhamdullilah dpt jugak aku mkn tutti frutti....1st time aku mkn tutti frutti masa kat Bandung ari tue....Yg tue nanti aku ceritakan di lain entri yer....

Air kelapa yg meletopssss di Penang

Jomssssss



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive