Popular Posts

di lema muka sama

salam korang..korang chat ?
gua demam :( sobsss...tu pon tehegeh2 lagi nak makan eskrem..
errr..sedap..nak buek cmne...
ari ni gua nak luahkan rase kekesalan kegeraman dan kesabaran tuh penting..wahahhaha

actually takdelah geram mana pon,hahaha...gua tak salahkan allah malah bersyukur sgt dapat muka cm neh ..comel..thanks allah :)..
just sometimes, muka gua dengan akak membuatkan mokcik2 jiran tak kenal .,oh lupe ,korang ,fyi gua ade sorang je akak..dia dengan gua beza 4 tahun..tapi tak taw la mana silapnya,badan dia sama besar ngan gua,tapi gua besar sket lahh...so,kalau jalan sekali nmpak sebaya..agagaggaa...akak gua eina tulah kawan baek+musuh ketat kat umah..dulu time kecik 2 suka maen tarik2 rmbut.,.harrr harrr...psss...dye tak kencing mlm cm gua mse kecik2 dulu!harrharrrrr

gua tgok mka gua takde la sama mana pon, just kadang2 org yang jrg nmpak kami mmg akan cakap SAMA!

gua selalu tekena macam ni.

masa ni kat pasaraya,ade sorg mokcik menyapa gua smbill menghulurkan tgn tok salam..dengan sopannya,gua salam..auuuwww...ayuu..

mok cik ;" ehhh, kamu anak cik hashim kan ?"
gua : aah,,anak cik hashim yang kacak tuhhh,,,heee,,tp anak lagi kacak kan kan?(gua tmbh)
mokcik ; kamu dah besalin ke ?
gua;zzzzzzzz...tu akak saya lah makcikkkkk

actually akak gua dah kawin,tapi dia sempoi je,dressup pon sempoi..mcm dak yng single lagi..kdg2 dia jalan ngn hubby dia pon selamber di ngorat..DAYYUMM..masalhnyeee..disebabkan badan gua besar sket dr akak ,semua org anggap
gua adalah KAKAKK!

ade lagi ,

mase ni gua teman mak gua g umah bidan kg,, mak g sebab nak mengurut ..gua bese la sebagai anak mithali kene la teman kan...kann..

suami cik bidan ; haaiii ,,datng teman mak ni, tak teman suami kat umah kee?
gua ; zzzzz.........saya adik laaaaa....umo pon tak cukup lagi nak kwin!
suami cik bidan ; errr...maapla,pakcik konpiusss kamu ngan akak


mse kat kenduri lak,

mok sedaghe ; ehh,,ni anak kamu yang belaja kat USIM ye? comel...aku pon tgh cari menantu ni.
mak gua ; takkk..ni adek dyee..UIA..akak yang USIM dah kawen..
mok sedaghe ; ohh adek.. (Senyum penuh makne smbil dibelakangnye bediri anak lelaki pakai spek itam senyum kat gua..)! seram sejukk !!!!!!!

hurmm,,,banyak lagi incident yang membuatkan owg konpius dengan kitorang...yelahh..since kitowg sua pakai baju sama, dan suka jalan sama2..hurmm...apa2 pon , ade gak yang beza,,mata akak sepet! gua besyaaaa....gua cerah sket dr akak,,yang pnting idung jambu sama...ahahaha..





kalau kembar 3 cmni lagi pening kan org nak beza?harr harrrrrr,,,
credit to uncle g!

bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive